Om een verzoek via de website in te dienen, log in en ga naar het Bonus gedeelte. Klik op de rode Opnemen button en vul de gegevens in.
Om een verzoek via de app in te dienen, klik op Profiel, ga naar Bonus, en klik op Opnemen. Vul de gegevens in verstuur het opnameverzoek.
Bevestig je opnameverzoek met een eenmalig wachtwoord, welke naar je mobiele telefoonnummer wordt verstuurd via SMS. Als je geen SMS hebt ontvangen, gebruik dan je persoonlijke PIN code.
Je opnameverzoek wordt binnen 5 dagen in behandeling genomen.
We geven aan dat in het algemeen de betaling van de bonussen niet later dan 5 werkdagen duurt vanaf het moment van het indienen van het verzoek. Er zijn echter gevallen van verlate betalingen:
- De partij die de betaling ontvangt (bank, Paypal) vertraagd mogelijk vanuit haar zijde de betaling of het kan wegens bijvoorbeeld feestdagen langer duren.
- Betaling kan mogelijk door ons veiligheidsteam opgeschort zijn wegens frauduleuze activiteit. In dit geval ontvang je een bericht op je e-mailadres met meer informatie.
Als je nog steeds geen duidelijkheid hebt omtrent een vertraging van de betaling van bonussen, neem dan contact met ons op door het juiste formulier in te vullen.
Alle opnameverzoeken worden in maximaal 5 werkdagen na moment van indienen in behandeling genomen. In het algemeen worden de betalingen binnen 1-2 werkdagen gedaan.
Voor betalingen via Paypal, hou er rekening mee dat afhankelijk van je account-instellingen, je mogelijk binnen 30 dagen de betaling moet bevestigen, anders wordt het geld weer naar ons teruggestuurd.
Als je het geld nog niet ontvangen hebt en het is langer dan 5 werkdagen geleden, neem contact op met ons en dan helpen we je graag verder.
Hou er rekening mee dat een verzoek tot annulering via je Profiel binnen 24 uur na indiening van het opnameverzoek dient te geschieden. Neem contact met ons op als meer tijd verstreken is zodat wij mogelijk handmatig het verzoek kunnen annuleren.
Lees hieronder mogelijke redenen voor een geannuleerd verzoek, en dien zo nodig vervolgens een nieuw verzoek in:
- Je hebt per ongeluk een fout gemaakt bij de invoering van je betalingsgegevens. Wij slaan betalingsgegevens niet op in ons systeem, en zodoende is het voor ons niet mogelijk betalingsgegevens te valideren nadat je een opnameverzoek hebt ingediend. Als je niet zeker bent dat je de juiste betalingsgegevens hebt ingevoerd, dan kan je het opnameverzoek binnen 24 uur annuleren.
- Je hebt onjuiste bankrekening-gegevens ingevoerd. Je dient dezelfde voor -en achternaam in te voeren zoals deze ook vermeld zijn voor je bankrekening. Je bankrekening dient actief te zijn.
- De bank heeft de overschrijving geannuleerd. In zulke gevallen dien je contact op te nemen met de bank om de situatie te verhelpen, of geef andere betalingsgegevens aan.
- Je hebt geen Paypal account. Om via Paypal bonussen te ontvangen dien je een Paypal account te hebben. Als je geen account hebt kan je deze gratis aanmaken.
- Je hebt de betaling niet geaccepteerd op je Paypal account. In sommige gevallen, afhankelijk van het type account, dien je de betaling van Bonusway te accepteren. Als de betaling niet binnen 30 dagen bevestigd is, dan wordt deze naar ons teruggestuurd.
- Ons veiligheidsteam heeft verdachte activiteit op je account bespeurd, of je hebt bepaalde voorwaarden van onze dienst geschonden.