Verstuur jouw vraag

Indien je het antwoord op je vraag niet terug vindt op onze Help pagina, kan je contact met ons opnemen via deze pagina.

Gelieve het gepaste thema aan te duiden in het formulier hieronder en geef alle vereiste details mee. In het veld voor jouw e-mailadres, geef het e-mailadres op dat je gebruikt voor Bonusway.

Naam (vereist)

E-mailadres (vereist)

Gebruiker ID (vereist)

Selecteer een thema

Beschrijf het probleem:

Ondervind je dit probleem op de Bonusway app?
JaNee

Welk model telefoon gebruik je?

Beschrijf het probleem:

Ondervind je dit probleem op de Bonusway app?
JaNee

Welk model telefoon gebruik je?

Jouw bericht:

Bevestig hier het e-mailadres waarmee je wilt uitschrijven:

Kan je ons vertellen waarom je je wilt uitschrijven:

Ik heb geen bonus ontvangenMijn bonus werd afgekeurdIk kan geen enquête voltooienMijn bonus heeft nog steeds de status Openstaand

Gelieve meer details te geven:

Voeg een screenshot toe van de bonus die al meer dan 4 maanden op status "Openstaand" staat:

Omschrijf je situatie:

Reden waarom je jouw account wil verwijderen:
Voer je aanbevolen vriend(in)s e-mailadres in:

Voer je oude en nieuwe telefoonnummer/e-mailadres in:

Omschrijf je situatie:
Gebruikte je een kortingsbon?
JaNee

Voeg de kortingsbon die je gebruikte toe:

Webshop (vereist):

Datum van aankoop (vereist):

Aankoopbedrag (vereist):

Jouw bericht:

Vul hier het e-mailadres in wat je gebruikt. Hou er rekening mee dat we enkel accounts kunnen samenvoegen die bonussen met status "Goedgekeurd" hebben:
Welke Bonus boost probeerde je te gebruiken?

Webshop (vereist):

Datum van aankoop (vereist):

Webshop (vereist):

Datum van aankoop (vereist):

Jouw bericht:

Check je Spam-map. Indien je het bericht niet vindt, geef dan hier aan welke nieuwsbrief je niet ontving.

 

We streven ernaar om alle vragen binnen 72u te beantwoorden. Het is mogelijk dat deze wachttijd oploopt tot 5 werkdagen tijdens drukkere momenten zoals de zomer, Black Friday en de kerstperiode. Alle vragen worden zo spoedig mogelijk beantwoord.

Tijdens de zomer is het mogelijk dat het tot een week kan duren alvorens we je beantwoorden. We danken je voor het geduld.