Contact

We staan voor je klaar als je een vraag hebt. Je kan contact met ons opnemen via deze pagina door het juiste thema aan te vinken in het formulier hieronder.
Je ontvangt van ons een antwoord via email en we raden aan om hetzelfde e-mailadres te gebruiken dat je ook gebruikt op Bonusway.

Ik heb een vraag











Naam (vereist)

E-mailadres (vereist)

Om er zeker van te zijn dat jij de eigenaar bent van dit account, upload een screenshot van een aankoop die je in het verleden gedaan hebt.

Voeg een screenshot toe van de bonus die al meer dan 3 maanden op status "Openstaand" staat.

Omschrijf je situatie

Reden waarom je jouw account wil verwijderen
Voer je aanbevolen vriend(in)s e-mailadres in
Voer je persoonlijke PIN code en je oude en nieuwe telefoonnummer/e-mailadres in

Omschrijf je situatie
Gebruikte je een kortingsbon?

Voeg de kortingsbon die je gebruikte toe

Webshop (vereist)

Datum van aankoop (vereist)

Aankoopbedrag (vereist)

Jouw bericht

Voer de naam in van de badge waarover je een vraag hebt.
Beschrijf het probleem

Gebruikte je de webshop´s mobiele applicatie? (vereist)
JaNee
Vul hier het e-mailadres in wat je gebruikt. Hou er rekening mee dat we enkel accounts kunnen samenvoegen die bonussen met status "Goedgekeurd" hebben.
Welke Bonus boost probeerde je te gebruiken?

Webshop (vereist)

Datum van aankoop (vereist)

Webshop (vereist)

Datum van aankoop (vereist)


Check je Spam-map. Indien je het bericht niet vindt, geef dan hier aan welke nieuwsbrief je niet ontving.
Voeg hier de link toe van het product waarbij je een probleem ondervond.

Indien je bonus niet binnen 3 dagen sinds je de aankoop gedaan hebt is geregistreerd, dan raden we je aan het formulier Waar is mijn bonus? in te vullen, te vinden op de Bonusway pagina – Bonus categorie, na aanmelden. Dit zal het verzoekproces versnellen. Voeg alle vereiste informatie toe en we zullen proberen je bonus zo snel mogelijk te achterhalen.

Hou er rekening mee dat indien de aankoop waarop je geen bonus hebt ontvangen ouder is dan 6 maanden, we helaas je gemiste bonus niet zullen kunnen terugvinden omdat de transactie te oud is.

We antwoorden op alle verzoeken binnen 24 uur. Echter, indien je binnen 3 werkdagen geen antwoord van ons hebt ontvangen, dan is het mogelijk dat we jouw bericht niet ontvangen hebben.
We raden in dit geval aan opnieuw contact met ons op te nemen.